Supportfunktion  
 
  I de flesta stora OEM¹ leverantörerna ingår telefonsupport, dock är denna begränsad då lösningarna till just ditt problem måste finnas med i deras databas.
De flesta supportfunktionerna finns också endast per telefon vilket också är problematiskt då det kan vara svårt att förklara ett fel på ett bra sätt.
 
 
Den tjänsten jag erbjuder är till alla dem där antingen "vanliga" supporttiden gått ut eller till de som inte har OEM produkter utan har köpt lösa komponenter. Du som också känner att din OEMs leverantörs support inte är tillfredsställande är också välkommen att prova hemsupport.
 
Jag arbetar enligt konceptet att vi löser problemen på plats, dvs. hemma hos dig där jag samtidigt kan försöka lära ut lösningar på diverse problem. Självklart går inte alla fel att lösa på plats och vid dessa tillfällen kan jag ta med din dator för grundligare felsökning.
 
     
  ¹(Original Equipment Manufacture - exempel: Packard Bell, Dell, Compaq mm. De företagen plockar ihop datordelar från andra leveratörer och säljer sen hela datorpaket till kund.)